Skip to main content

W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

 

Regulamin świadczenia usług

  1. Rezerwacja apartamentu jest równoznaczna z akceptacją regulaminu wynajmu POGODNA APARTMENTS
  2. Jednorazowy koszt za przygotowanie apartamentu jest płatny podczas odbioru kluczy w Pogodna Apartments w kwocie 200 zł, chyba ze został wcześniej pobrany przez operatora.
  3. Apartament wynajmowany jest na doby.
  4. Minimalny okres wynajmu Apartamentu to:
    sezon zimowy 1-2 doba,
    sezon letni 3-4 doby.
  5. Liczba Gości przebywających w Apartamencie (chyba że właściciel wcześniej wyrazi na to pisemną zgodę) nie może być większa niż:
    Apartament Comfort —  2 osoby,
    Apartament Comfort Plus —  4 osoby,
    Apartament Deluxe —  5 osób,
    Apartament Deluxe Plus —  5 osób,
    Apartament Loft —  6 osob,
    Apartament Premium —  5 osób.
    W przypadku stwierdzenia większej ilości osób umowa najmu zostanie wypowiedziana w trybie natychmiastowym, a koszty za wynajem nie zostaną zwrócone.
  6. Doba pobytu w Apartamencie trwa od godziny 16:00 do godz. 10.00 dnia następnego.
  7. Przedłużenie pobytu w Apartamencie powinno zostać zgłoszone, do godz. 09:00 na dzień przed upływem termin najmu apartamentu.
  8. Życzenia przedłużenia pobytu uwzględnia się w miarę posiadanych wolnych terminów wynajmu apartamentu.
  9. Obiekt akceptuje płatność przelewem w PLN oraz akceptuje płatność kartami płatniczymi: Visa, MasterCard.
  10. Do zrealizowania rezerwacji wymagane jest podanie Imienia i Nazwiska, Numeru karty kredytowej, daty ważności karty kredytowej.
  11. Odbiór kluczy do apartamentu odbywa się w godz. od 16:00 do 22:00. Odbiór kluczy do apartamentu po godz. od 22:00  dodatkowo płatny w kwocie 100 zł. Możliwość późnego przyjazdu musi zostać uzgodniona z personelem obiektu.
  12. Należność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu w trakcie meldunku. Do prawidłowego zameldowania wymagany jest dokument tożsamości. Jeżeli okazany dokument tożsamości budzi wątpliwości należy przedstawić drugi dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej (np. paszport, prawo jazdy) bez podania przyczyny.
  13. Pogodna Apartments zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa który nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu, znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin.
  14. W dniu przekazania kluczy/kart udzielana jest ustna instrukcja dotycząca obsługi urządzeń elektrycznych na wyposażeniu apartamentu. Wówczas Gość zapoznaje się ze stanem technicznym oraz ilościowym wyposażenia wynajmowanego apartamentu.
  15. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia, równoznaczne jest z tym, że Apartament został odebrany bez żadnych uwag i zastrzeżeń ze strony Gościa.
  16. Pogodna Apartments nie akceptuje zwierząt w apartamentach. Gość nie przestrzegający tej zasady zostanie poproszony o opuszczenie apartamentu, opłacony pobyt nie zostanie zwrócony.
  17. Przedmioty pozostawione przez Gościa w Apartamencie zostaną odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W przypadku braku wskazania adresu, pozostawione przedmioty przepadną.
  18. Zgodnie z przepisami P. POŻ w Apartamencie jest ZAKAZ używania przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, które nie stanowią wyposażenia apartamentu np.: grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
  19. Przy każdym opuszczeniu Apartamentu przypominamy o sprawdzeniu czy jest on zamknięty (okna, drzwi). Ponadto prosimy o wyłączanie zbędnego oświetlenia i zakręcanie wody.
  20. Pogodna Apartments nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy Gości pozostawione w apartamencie.
  21. Obowiązuje całkowity ZAKAZ wynoszenia rzeczy znajdujących się na wyposażeniu apartamentu.
  22. W Apartamencie, na balkonie oraz w częściach wspólnych obowiązuje całkowity zakaz palenia świeczek oraz całkowity zakaz palenia papierosów  za jego złamanie gość zostanie obciążony kwota 1000 zł.
  23. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 6:00 Gość nie przestrzegający tej zasady może zostać poproszony o opuszczenie apartamentu.
  24. Apartamenty znajdują się w cichej dzielnicy mieszkalnej, dlatego nie można w nich organizować głośnych imprez.
  25. W przypadku interwencji Policji bądź Straży Miejskiej Pogodna Apartments nałoży karę w wysokości 500,00 zł.
  26. Gość który umyślnie lub przez przypadek zniszczy przedmiot znajdujący się na wyposażeniu apartamentu zostanie obciążony kosztami naprawy lub będzie zobowiązany pokryć w całości zaistniałe koszty. Gość odpowiada również za wszystkie zniszczenia wynikłe z zachowania osób trzecich przebywających w apartamencie oraz jego Gości.
  27. W dniu wyjazdu wraz ze zdaniem kluczy/kart nastąpi przekazanie stanu technicznego oraz ilościowego wyposażenia wynajmowanego apartamentu. Dopiero wówczas Gość ma prawo opuścić Apartament. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez Gościa , będą dochodzone na drodze sądowej.
  28. Apartament należy opuścić do godz. 10.00 po wcześniejszym ustaleniu godz. wymeldowania w celu odbioru technicznego i zdania kluczy/kart.
  29. W przypadku rażącego złamania zasad niniejszego regulaminu usługa wynajmu apartamentu może być wypowiedziana w trybie natychmiastowym, czego skutkiem będzie konieczność opuszczenia przez Gościa wynajmowanego Apartamentu.
  30. Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych, nie uprawnia go do zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
  31. W przypadku możliwości skorzystania z miejsca garażowego w hali garażowej Gość zobowiązany jest pozostawiać samochód tylko i wyłącznie miejscu wskazanym przez Pogodna Apartments.
  32. W przypadku zagubienia karty wejściowej do apartamentu lub pilota do bramy garażowej Gość zostanie obciążony kosztami w wysokości odpowiednio za zagubioną kartę 50,00 zł za zagubionego pilota 200,00 zł. Gość zostanie obciążony kosztami w dniu w którym została zgłoszona zaistniała sytuacja.
  33. W dniu meldunku podczas wydawania pilota do hali garażowej Gość zostaje obciążony jednorazowa kaucją w wysokości 200,00 zł płatną gotówką tytułem zagubionego pilota bądź karty. Kaucja zostanie zwrócona w dniu wymeldowania.
  34. Dane osobowe będą przetwarzane przez Pogodna Apartments wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz celach marketingowych (np. przesyłanie informacyjnego newslettera pocztą elektroniczną) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.2007 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
  35. Wszystkie zgłaszane opinie oraz reklamacje są dla nas bardzo cenne i stanowią ważne źródło informacji o Państwa oczekiwaniach oraz służą poprawie naszej oferty oraz jakości usług świadczonych przez Pogodna Apartments.Reklamacje mogą Państwo składać: na adres mailowy: pogodnaapartments@gmail.com lub bezpośrednio u pracownika.
  36. Pogodna Apartments informuje, że zgłoszenie reklamacji przez Gościa, niezwłocznie po powzięciu przez niego zastrzeżeń oraz podanie aktualnego adresu korespondencyjnego ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Pogodna Apartments. Na żądanie Gościa, Pogodna Apartments potwierdzi, pisemnie lub w inny sposób uzgodniony z Gościem, fakt zgłoszenia przez niego reklamacji. Pogodna Apartments zobowiązują się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie po jej otrzymaniu, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty wpływu reklamacji do Pogodna Apartments. W uzasadnionych sytuacjach, jeżeli termin 14-dni roboczych nie jest wystarczający do udzielenia odpowiedzi i zachodzi konieczność przeprowadzenia dodatkowego postępowania wyjaśniającego,PogodnaApartments udzieli odpowiedzi w terminie 30 dni kalendarzowych od daty wpływu reklamacji do biura Pogodna Apartments.

Warunki anulacji rezerwacji

  1. Ceny oraz usługi
    Orientacyjne ceny zakwaterowania oraz ewentualne dodatkowe usługi znajdują się w opisie obiektu.
    Klienta obowiązuje cena, która widnieje w potwierdzeniu rezerwacji. Zakres wykupionych usług oraz ich ceny zawarte są w potwierdzeniu rezerwacji. Właściciel obiektu ma prawo do wprowadzenia zmian z przyczyn niezależnych (siła wyższa).
  1. Anulacja z woli klienta
    Klient ma prawo bezpłatnie anulować rezerwacje do 14 dni przed przyjazdem. Anulacja pobytu wymagana jest w formie elektronicznej (e-mail) przesłanej na adres pogodnaapartments@gmail.com lub telefonicznie +48 512 473 856 Rozstrzygnieciem dla określonej daty anulacji rezerwacji jest data przesłania e-maila bądź kontaktu telefonicznego. W przypadku odwołania rezerwacji po upływie 14 dni przed przyjazdem klient zostanie obciążony całkowitym kosztem rezerwacji.
  1. Data ważności
    Niniejszy Regulamin wraz z Polityką Anulacyjną są nieodłączną częścią rezerwacji oraz potwierdzenia zakwaterowania.